torstai 26. elokuuta 2010

Hei!

Ensiksi kaiken näköistä asiaa blogistani. Kaikki kiteytynee tähän kuvaan. Eli uusi tausta ja kysymys joka on minulle tietenkin se ja sama mutta koska pingviinini nimi on Paaton mutta kaikkialla muualla Farn ajattelin kysyä kummasta te pidätte enemmän.


Ja sitten pari kuvaa.
Eli siinä muutama kuva. Isossa kuvassa olen luolassa pulikoimassa, toisessa puffleni hyppää laskuvarjolla ja kolmannen otin huvikseni eilen.

 Ja sitten puhutaan puffleista. En tiedä onko se järkevää sillä huomenna minulla tuskin on mitään kerrottavaa, mutta se on huomisen murhe. Nyt kuitenkin asiaan. Pufflet ovat mukavia mutta niiden ylläpito tulee aika kalliiksi, tavallaan, kyllähän punainen puffle tuottaa kun sen kanssa menee surffaamaan mutta maksaa 15 kolikkoa (ainakin minulla) saada kaikki sen "statsit" (tjsp.) täyteen. Mutta koska ne ovat niin kivoja sen kestää.

Toivottavasti tajusitte jotain,
Paaton


 

5 kommenttia:

  1. wau oot club penguinissa en kuullukkaan pandojen semmosesta puhuvan on tietty ukko siinä mutta en oo kyllä sitä ottanu puheeks hyvää viimeistä kesän lämmön viettoa rakkaudella panfun selena gomez club penguinin noell3

    VastaaPoista
  2. Kiva tarina! Voitko olla mun lukija, mun blogi löytyy panfusta pandojen omista blogeista.

    Sul on kiva blogi ja oon sun lukija.

    Tassuttain Jolanda

    VastaaPoista
  3. moi!

    millos tulee taas uusi kirjoitus?

    Terveisin:Agentti050

    VastaaPoista
  4. En ole aivan varma... En ole oikein jaksanut kirjoittaa mutta katsotaan jos tässä kohta keksisin jotain

    VastaaPoista
  5. ook itsekkin olen selailut jos jotain kivoja club penguin aiheisia juttuja lyötyis lisää kun musta club penguin on kiva paikka ja löysin ainakin yhen siellä oli jotain agentti tehtävistä ynnämuista mut sitä ei päivitetä enää =((((((

    ja siitä club penguin lehdestä kannattaa etsiskellä vinkkeijä mistä kirjottaa jos osaat enkkua!!! T:Agentti050

    VastaaPoista