tiistai 6. heinäkuuta 2010

Yhtä sekavaa kuin aina ennenkin...

Hei pingut!

Minulta kysyttiin että miten tähän mahtavaan peliin voi rekisteröityä. Se on helppoa. Te näette tuolla sivun sivussa tuon "mainoksen" Club Penguinista. Klikkaatte play now. Se aukeaa tälläiselle sivulle:



Painatte tuota Create a new penguin. Sen jälkeen se on lasten leikkiä. Vaiheessa 1 kannattaa valita tuosta kielivalikosta suomi niin säännöt ovat suomeksi. Muuta iloa siitä ei sitten olekkaan. Ja agentti 050, tahdon kommenttejasi. Niitä on mukava lukea!
Ja tässä ohimennen sanon että tähän blogiin en kirjoita niitä pikku tekstejä. Eli jos kirjoitan, kirjoitan kunnolla.

Ja taas ohimennen sanon että voitteko sanoa minua täällä Paatoniksi. Sillä Club Pengunissa olen Paaton. Toki saa sanoa myös Farniksi jos niin tahtoo mutta se vain tuntuu hiukan oudolta.

Ja vielä kuva kierrätyskeskuksesta.


Kuulemiin,
Paaton

2 kommenttia:

  1. kiitti tuli hyvä mieli=))) voin mä sillo tällö tänne kirjotella kun jakselen ;)

    ai niin muistakaa mennä 9.6.2010 siellä on music jam juhla =D

    penguittain:Agentti050

    VastaaPoista
  2. TOI CLUG Penguin on tosi tyhmä mun mielestä, sori en ees käy siel ja toi Postimerkit juttu on aika turha nimeltään mun mielipiteet oli siinä

    VastaaPoista